sunnuntai 22. lokakuuta 2017

PIRISTYSTÄ SYKSYYN

Moni ehkä oottaa tähän nytten jotain vinkkejä pirteyteen, mutta ei kuitenkaa.. Vaan nytten kerron mistä mä sain piristystä mun syksyiseen olemukseen ja tähän kaamokseen. 
Ja mulla oli edellis viikolla syysloma niin ihan sen kunniaksi päätin vähän hemmotella itseäni pitkästä aikaa!


Olen pitkään jo suosinut ripsienpidennyksiä. Ne on niin helpot ja ainakin minun aamuja se helpottaa paljon. Mulla on tosi väsyneen näköiset silmät ilman ripsaria ja muutenkin aamujen kiireessä on tosi vaikea sovittaa ripsivärin laitto johonkin väliin. 
Mun omat ripset on tosi pitkät ja tuuheat, että pärjään kyllä ilman pidennyksiäkin ja koko kesän olinkin ilman pidennyksiä. Nytten syksyn tullen halusin taas ottaa pidennykset tuomaa piristystä tähän syksyiseen olemukseen. 

Koska mun omat ripset ovat niin tuuheat, niin saadaan mulle pidennyksistä tosi näyttävät ja paksut. Mulla on mun luotto laittaja ollut nyt pitkään ja ikinä en oo mitään moitittavaa löytänyt mun ripsistä. Olen siis käynyt hänellä siitä asti, kun hän vielä harjoitteli ripsien laittoa. Jo silloin harjoittelu aikana työnjälki oli hyvää, mutta tietty on sieltä ajoilta muuttunut parempaa suuntaa ja laittaminen on jopa nopeampaa. Eli tästä huomataan taas se, että tekemällä oppii! 



Samalla laitettiin mun kulmakarvat kuosiin, eli nypittiin ja värjättiin. Kuvissa kulmat on vielä tosi tummat, koska väri ei ole yhtään kulunut vielä. 

Kuinka moni muu tykkää ja suosii ripsienpidennyksiä? 

-S 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti