maanantai 1. tammikuuta 2018

2018

Hyvää uutta vuotta kaikille! 
Toivottavasti kaikilla oli mukava uuden vuoden vietto! 


Meillä oli kyllä tosi mukavaa yhdessä perheen kanssa. Mun äiti ja veli oli meillä myös, niinkuin joulunakin. 
Mitään hirveen erikoista me ei tehty. Oltii ostettu rakettajakin mitä siis ei yleensä tehdä. Meidän esikoinen tykkäs hirveesti katsella ilotulitusta ennen joulua, kun pari kertaa sellasta käytiin katsomassa. 

Ammuttiin siis raketteja, käytiin uuden vuoden saunassa ja syötiin hyvin koko perheen voimin. 

Niinkun teille lupailin videota tai kuvia, niin yritin oikeasti tota videota toteuttaa ja siis olen sellasen myös tehnykkin, mutta. Mun kamera käänty mua vastaan ihan totaallisesti. Videot vaa loppu iltaa kohten heikkeni tosi paljon ja olivat tosi huono laatusia, mutta silti mä tein sen teille! 
Joten nauttikaa oikein hyvä laatuisesta pätkästä! En enää edes viihtinyt uuden vuoden skumppa hetkeäkään kuvata tolla kameralla. :D 

- S 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti