torstai 31. toukokuuta 2018

OLEN VALMIS LÄHIHOITAJA

Heippa pitkääästä aikaa! 
Viime kerrasta on tosiaan aika pitkä aika.En edes muista miten oon tänne kirjottanut, siis millä fontilla ym. 



Pitkälle hiljaisuudella on myös syykin. Mulla oli aika kiireinen kevät mun koulun suhteen ja vihdoin mä olen valmis lähihoitaja! Tein hirveän työn ja olin varma, etten koskaa valmistu. Nyt kuitenkin saan huokasta ja olla vaan lasten kanssa kesän. 
Onneks mulla on ollut aivan mahtava tuki opiskelun aikana. On tosi rankkaa, kun koulu työllistää tosi paljon, lapset ja arki vielä enemmän. Yötä myöten oon opiskellut ja miettinyt koulu hommia ja siitä johtuen kauheat univelat, mutta nytten ne saa kuitata pois. 

Mitään sen ihmeellisempää tällä hetkellä ei mun elämään kuulu. Ihan perus arkea ollaa eleilty ja oltu. Kesäräpsytkin on laitettu kuntoon ja brunaa otettu pintaa. On muuten ollut ihan huippu säät nyt toukokuussa! Toivottavasti näitä tulee lisää.. 

Mulla on valmistujaisjuhlat tulevana lauantaina ja koitan kuvata sieltä tännekkin jotain materiaalia! 

Nauttikaa ihmiset elämästä, ihmisistä joita teidän ympärillä on ja kesästä, oli se sitten aurinkoinen tai sateinen...(sitä kun ei koskaa täällä suomessa tiedä)
Nytten, kun mulla on aikaa, niin lupaan kirjoitella tänne enemmän. Oon taas innostunut kuvailemaan paljon ja päässä on hirveesti ideoita tänne kirjoitettavaksi! 
Niin ja edelleen se kodin esittely puuttuu.. Jospa sekin tulis tässä lähi aikoina.. (Koska juhlat tulossa ja talo siivottuna lattiasta kattoon, niin jospa muutaman kuvan nappais) 






Moniko valmistui tänä keväänä ammattiin? Entä ylioppilaaksi? 

-S 



1 kommentti:

  1. Mä valmistuin myös juuri lähihoitajaksi viime keväänä Jyväskylässä. Olen tähän asti pitänyt kesälomaa pitkän opiskelun jälkeen, mutta nyt ajattelin ruveta etsimään lähihoitajan töitä. Paljon onnea sinullekin onnistumisen johdosta ja hyvää kesää!

    VastaaPoista