lauantai 2. syyskuuta 2017

15 Lausetta suustani

Kaksikymmentä lausetta jotka kuulee mun suusta päivittäin menee kutakuinki näin 




1. '' Mitä tänään syötäisiin''
mmjep, joskus ei vain aivot pelaa ja täytyy miettiä koko perheen kesken mitä syötäisiin, eikä pahitteeksi olisi soittaa vaikka naapuriin ja kysyä vinkkiä. 

2. '' Pitäisi siivota/imuroida'' 
Joo oikeesti, olen tätä mieltä joka päivä... Meillä on kaks lasta ja kissa... Roskaa riittää.. 

3. '' Et sä kulta viihtisi hipsuttaa mun jalkoja/selkää/kylkeä''
Tätä mä rakastan ja tää on joka iltainen pyyntö. 

4. '' Mitä kaupasta täytyy ostaa''
Joka ikinen kerta sama kysymys ja hei älä oikeesti kerro sitä mulle, koska se jää kuitenki sinne kauppaan ja sieltä tulee pelkkää turhaa mukana. 

5. '' Missä mun puhelin on'' 
Aina ihan aina hukassa. 

6. '' Kuka soitti/laitto veistiä/mikä se oli/Kelle puhuit''
Juu utelias Ulla Taalasmaa 

7. '' Kukahan laittas pyykit kuivuu/tyhjentäis tiskikoneen''
Joka päivästä tämäkin... 

8. '' Mikäs päivä tänään olikaan''
Ikinä ei edes sitäkään muista, niin miten voit olettaa että muistan ostaa kaupasta kaiken tarvittavan. 

9. '' Onko kissa tallessa'' 
Meillä on kissa, joka on karkailun maisteri 

10. '' Täällä haisee paska, kuka se oli''
Mm joo kaikki äidit tietää tän. 

11. '' Et sä viihtis tuoda tota ja tehdä tätä'' 
Aina ei vain yksi ihminen jaksa kaikkea. 

12. '' Onko kahvia/keitätkö kahvia''
Kahvi on päivän paras asia, varsinkin jos sen saa nauttia lämpösenä. 

13. ''Mua väsyttää, joko saa nukkua'' 
Uni on maailman paras asia 

14. '' Onko nälkä/jano, väsyttääkö sua, onko kaikki muuten ihan fine'' 
Äidit ja niiden huolet 

15. '' Salkkarit alkaa, talo hiljaseksi'' 
Ja ai että, kun äidin nuput hiljentyy... 

-S 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti