keskiviikko 1. marraskuuta 2017

KROPPA PETTÄÄ KOHTA

Moikka! 
Mulla on kylässä ihana vaiva, nimittäin stressi. Mun koko kroppa käy niin ylikierroksilla koko ajan, mun niskat on niin kipeät että taju meinaa lähtee, oon tosi väsynyt ja mulla on koko ajan nälkä. 



Koulutehtävät, työharjoittelu ja muutto painaa niskaan. Hukun muuttolaatikoihin ja samaan aikaa koulutehtäviin. Pää on ihan sekasin, kun yrittää tehä kaikkia asioita samana päivänä. Päivät oon työharjottelussa, sitten kotona koitan tehä tehtäviä eteenpäin ja sitten pakata samalla tavaraa laatikoihin. 
Nytten alkanut kroppa näyttämään merkkejä, että mennään liian kovaa vauhtia. Joka paikkaa särkee, varsinkin niskoja. Tuntuu että taju lähtee kohta. Kaiken tämän lisäksi oon yrittänyt pitää mun ruokavalion nyt kohtuu hyvänä. Muuten onkin onnistunut, mutta tän stressin ja kiireen myötä en kerkee/muista syödä riittävästi. Jossain välissä aina muistaa banaanin ja jonkun muun pienen snäksin napata ja taas on mentävä. 



Luojan kiitos ensi viikolla alkaa muutto kunnolla ja viikonloppuna asutaankin jo uudessa kodissa. Jos tätä jatkus pitkäänkin, niin voin vannoa että mun kroppa ei tätä kestäs. Nyt vaan loppu tsempit ja sitten toivottavasti helpottuu! 

Ainiin, palasin maanantaina samaan työharjottelu paikkaa, jossa olin ennen syyslomaa. Oli muuten aivan mahtavaa palata, kun oppilaat kerto kaivanneensa! Mahtava fiilis nyt kolmen päivän jälkeen! 

Tää oli tällänen valitusta valituksen perään postaus, mutta ajattelin vähän avata asioita tännekkin. Tän stressin kanssa ei nytten hirveästi kerkeä tai edes jaksa tänne päivitellä, mutta sitten kun tää on ohi niin palaan taas ruudun ääreen! 
Uusi koti, joten eiköhän siitäkin jonkunlaista kirjoitusta tule! 



Onko muilla stressiä meneillään? Millä helpotatte teijän stressin? 


-S

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti