maanantai 27. marraskuuta 2017

PITKÄSTÄ AIKAA


Nytten on mennyt jo jonkin aikaa edellisestä postauksesta ja sen kyllä huomaa. En muista minkälaisella fontilla oon tänne aikasemmin kirjoittanut, mutta eiköhän tää tästä ala luistamaan taaas. 

Tosiaan syyt miksei minusta ole tänne kuulunut mitään ovat: Meidän muutto ja tietokone löysi paikkansa vasta eilen ja olen ollut kolmea viikkoa kipeä, kyllä KOLME viikkoa. Koko meidän muuton olin kipeä, joten muuttaminen oli tosi työlläistä. Siitä seuraavan viikon olinkin jo sairaslomalla ja sain lääkkeet poskiontelontulehdukseen. Pääsin sitten perjantaina töihin ja seuraavan viikon (eli edellis viikko) maanantaina ja tiistaina koulun penkille ja keskiviikkona vielä olin töissä, kunnes taas kipeys iski ja nytten saikutellaan taas... 


Jospa tästä pikku hiljaa paranis ja pääsis taas arkeen mukaan. Uudesta kodista on tulossa juttu, sekä seuraavana on tulossa esittely meidän uudesta perheen jäsenestä, joten olkaapa kuulolla ;)! 

Onko muita jotka ovat nyt sairastelleet? Mulla itelläni hajoo kohta pää tähän! 

- S 

2 kommenttia:

  1. Itsekin olin kipeänä viikon ja ohi ei meinannut mennä millään.... tsemppiä♥

    http://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo nytten tuntuu olevan tosi sitkeetä tautia liikenteessä, nyt jo onneks voiton puolella! Kiiitos <3

      ps. Kävin kurkkaa blogisi ja lisäsin lukulistaani!

      Poista