keskiviikko 20. syyskuuta 2017

Ammattini? Miksi?



Tosiaan olen alottanut jo vuonna 2012 lähihoitaja opinnot. Olin siinä sen kaksi vuotta äippälomalla ja nytten olen palannut koulun ääreen. Jatkoin siis tänä syksynä suoraan osaamislaan joka on lapset ja nuoret. 



Mutta miksi? 
Lähihoitajan työ on kutsumus ammatti. En usko että kukaan tekee sitä rahan takia, koska ainakin vanhusten puolella työ on tosi rankkaa ja töitä vaan tehdään ihan hulluna ja palkka ei tosiaan niin kummoinen ole, että sitä jaksas paiskia sen takia töitä tukka putkella. 
Olin yläasteella tetissä päiväkodissa ja silloin päätin että lasten parissa haluan työskennellä ja niin hain lähihoitajaksi. 

Ajatus maailma muuttui kyllä kahden vuoden kotona olon jälkeen lasten kanssa, mutta silti päätin käydä lanun osaamisalan. Tällä hetkellä olen työharjoittelussa yläasteella nuorten parissa. 

Tulevaisuuden haaveita mulla on monia ja tuntuu että niitä tulee koko ajan vaan lisää. Mm  sairaanhoitajan opinnot tai terveydenhoitajan opinnot kiinnostaisi. Jopa oon suunnitellut Ripsienpidennys kurssin käyntiä ja sitten myös kosmetologin koulutuksen käyntiä. Viimeisin ajatus on myös ollut käydä Koulunkäyntiohjaaja koulutuksen, koska sitähän mä tällä hetkellä teen ja oon tykänny tosi paljon! 

Eihän sitä tiedä mitä tää elämä tuo mukanaan ja mistä löytää itsensä viiden vuoden päästä, mutta unelmia ja tavoitteita täytyy olla ja niitä kohti pyrkiä! 

Mukavaa viikon jatkoa kaikille! 

-S 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti